کیو سی وای (QCY) یکی از زیربرندهای شناخته شده شیائومی است که در تولید لوازم جانبی حوزه موبایل و به خصوص هندزفری های بی سیم فعالیت می کند. QCY یک برند چینی است که در اواسط دهه قبلی تأسیس شده و محصولاتی مانند هدفون، بلندگو و شارژر بی سیم تولید می کند. این شرکت به دلیل قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت خوب محصولاتش محبوبت زیادی در بین کاربران دارد.

 

هدفون های QCY به دلیل صدای خوب، راحتی استفاده و عمر باتری طولانی شناخته شده اند. آنها همچنین در طیف گسترده ای از مدل ها در دسترس هستند، از جمله هدفون های بی سیم، هدفون های سیمی و هدفون های ورزشی.

 

QCY یک برند محبوب در میان مصرف کنندگان است و محصولات آن در بیش از صدها کشور در سراسر جهان به فروش می رسد. در این بین باید به مقایسه سه هدفون QCY T13، T13x و T13 Anc که پرفروش ترین محصولات این شرکت هستند بپردازیم:

 

مقایسه هندزفری بی سیم QCY T13 در مقابل T13X در مقابل T13 ANC

 

هر سه هندزفری در بسیاری از زمینه ها مشابه یکدیگر هستند. آنها همگی عمر باتری طولانی، گواهی مقاومت در برابر آب IPX5 و کنترل لمسی دارند. تفاوت اصلی آنها در قیمت، نسخه بلوتوث، قطر درایور، حذف نویز فعال (ANC) و زمان پخش با شارژر کیس است.

 

QCY T13 مقرون به صرفه ترین گزینه است و از قابلیت ANC بی بهره می باشد. QCY T13x کمی گران تر است و دارای ویژگی ANC می باشد. QCY T13 ANC گران ترین مدل در میان این سه محصول بوده و دارای ویژگی ANC و زمان پخش طولانی تر با شارژر کیس است.

 

در نهایت، بهترین هدفون برای شما به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک هدفون مقرون به صرفه با صدای خوب هستید، QCY T13 یک گزینه عالی است. اگر به دنبال یک هدفون با ANC هستید، QCY T13X یک گزینه عالی است. اگر به دنبال یک هدفون با ANC و زمان پخش طولانی تر با شارژر کیس هستید، QCY T13 Anc یک گزینه عالی است.

 

 

تمامی این هدفون ها بدنه ای از جنس پلاستیک ABS دارند تا دوام مطلوبی از خود نشان دهند. سه هدفون T13، T13x و T13 ANC برند QCY از نظر طراحی، ویژگی ها و قیمت نیز دارای تفاوت هایی هستند.

 

T13 هدفون بی سیم واقعی با طراحی داخل گوش است. دارای بدنه ای کوچک و سبک و سری های سیلیکونی نرم و راحت است. T13 دارای گواهی مقاومت در برابر آب IPX5 است، بنابراین می توان از آن در حین ورزش استفاده کرد. این هدفون عمر باتری ۴ ساعته (در هر گوش) و زمان پخش ۲۰ ساعته (با کیس شارژ) دارد. T13 همچنین از بلوتوث نسخه ۵.۱ و کنترل لمسی پشتیبانی می کند.

 

T13X نسخه ارتقاء یافته T13 است که دارای ویژگی حذف نویز فعال ANC است. ANC صداهای پس زمینه مانند ترافیک، صحبت و صدای موتور را مسدود می کند تا بتوانید در موسیقی خود غوطه ور شوید یا در زمان مکالمه، صدای اطراف شما به طرف مقابل منتقل نشود. T13X همچنین دارای عمر باتری طولانی تر ۵ ساعته (در هر گوش) و زمان پخش ۲۵ ساعته (با کیس شارژ) است. این هدفون همچنین از بلوتوث ۵.۳ و کنترل لمسی پشتیبانی می کند.

 

مقایسه هندزفری بی سیم QCY T13 در مقابل T13X در مقابل T13 ANC

 

هندزفری بلوتوث کیو سی وای T13 ANC نسخه پیشرفته T13X است که دارای عمر باتری طولانی تر ۶ ساعته (در هر گوش) و زمان پخش ۳۰ ساعته (با کیس شارژ) است. این هدفون همچنین دارای بلوتوث ۵.۳ و کنترل لمسی پیشرفته تری است.

 

اگر به دنبال خرید هر یک از این مدل ها هستید باتوجه به بررسی و مقایسه هندزفری کیو سی وای T13 و T13 ANC و T13X و مشخصات آنها می توانید آنها را از وب سایت موبایل تندیس تهیه نمایید.

 

مقایسه هندزفری بی سیم QCY T13 در مقابل T13X در مقابل T13 ANC

 

منبع: MobileTandis